5 Idei Pentru O Cina Delicioasa, Sanatoasa Si Usor De Pregatit

Retete pentru slabit

Vrei sa mananci sanatos, insa te-ai saturat de salatele clasice si banalul piept de pui? 

Iti prezint 5 idei de retete pentru slabit, ideale pentru cina, mai ales atunci cand vii obosita de la birou si nu ai niciun chef sa gatesti.

Atunci cand vrei sa iti schimbi stilul de viata si sa incepi sa mananci sanatos 2 lucruri sunt esentiale in alegerea meselor zilnice:  

  • Sa alegi alimentele potrivite, cantitatile potrivite si sa le combini in mod corect, astfel incat sa arzi grasime; 
  • Sa ai o alimentatie variata si sa iti placa ce mananci, ca sa poti sustine stilul de viata pe termen lung si sa obtii o slabire permanenta ( nimeni nu-si doreste sa fie slaba doar pentru o luna, nu-i asa?); 

Toate retetele  de mai jos bifeaza aceste caracteristici esentiale.

Totodata, ele tin cont de modul complex de functionare al corpului tau si sunt special concepute pentru a te ajuta sa iti accelerezi metabolismul si sa arzi grasime.

Toate mesele de mai jos respecta principiile de alimentatie descrise in programul Accelereaza-ti Metabolismul.

Salata de somon indesata in avocado

Amesteca intr-un bol somonul cu marar, suc de lamaie si ceapa maruntita.

Apoi taie avocado in doua parti egale si scoate samburele.

Imparte salata de somon in doua parti egale si umple jumatatile de avocado.

Le poti orna cu castravete si bucatele de grepfruit.

retete pentru slabit

Salata bogata in proteine, dar fara carne

Proteinele sunt super-importante atunci cand vrei sa slabesti, iar daca nu iti place carnea, ai nevoie sa inveti cum sa le incluzi in alimentatie.

Uite o idee de salata gustoasa si bogata in proteine, dar fara carne - ideala daca vrei sa slabesti si te-ai saturat de pieptul de pui 🙂

Contine ou fiert, spanac, naut, migdale maruntite, rosii cherry, sare, piper si ulei de masline

retete pentru slabit

Pizza cu blat de dovolecei

Pentru blat amesteca un ou mare sau 2 oua mai mici, 3 dovlecei medii, o ceasca de parmezan si mozarella, sare.

Pentru topping adauga orice iti place tie, insa alege alimente sanatoase.

Uite cateva idei: sos de rosii si pesto, mozzarella proaspata, legume (ceapa, usturoi, ciuperci, rosii proaspete), bucatele de piept de pui gatite cu usturoi.

Apoi adauga ulei de masline si piper.

retete pentru slabit

Somon cu crusta de susan

Ai nevoie de o capatana de usturoi maruntit, 2 linguri de sos de soia, 2 linguri de otet, ghimbir maruntit, 2-3 bucati de somon si 2-3 linguri de susan

Amesteca usturoiul, sosul de soia, ghimbirul si otetul si pune somonul la marinat in frigider pentru cel putin o ora. Poti sa faci acest lucru dimineata, inainte sa pleci la birou.

Preincalzeste cuptorul la 375 de grade.

Apoi intinde semintele de susan pe o farfurie si pune bucatile de somon peste seminte.

Somonul se pune la cuptor pe hartie de copt, impachetat in pergament si se coace timp de 15-20 de minute, in functie de grosimea feliei de somon.

Burrito cu avocado si ou

Nu strica niciodata sa ai tortillia la indemana. Poti sa o folosesti ca sa iti pregatesti rapid retete pentru slabit.

Ca sa pregatesti burrito ai nevoie de un avocado, branza dulce cu continut redus de grasime, 15 grame de branza Cheddar, 40 ml de lapte, 2 oua si 2 tortillas.

Bate ouale, laptele si branza Cheddar intr-un bol. Adauga si putina sare.

Apoi incinge o tigaie (poti sa folosesti spray de gatit) si toarna compozitia. Prajeste ouale si amesteca-le pana arata ca o omleta faramitata.

Decojeste avocado, taie-l cubulete, iar apoi paseaza-l cu furculita.

Dupa ce incalzesti tortillas la microunde, tot ce ai de facut este sa asezi in straturi omleta, apoi pasta de avocado si branza de vaci.

Daca iti placa adauga putin sos de rosii picant, ruleaza tortillia si ai la indemana o cina bogata in carbohidrati, proteine si grasimi sanatoase.

Aceasta este o idee foarte buna si pentru pranz, intrucat o poti lua cu usurinta cu tine la birou.

Sa mananci sanatos nu este dificil, daca  tii cont atunci cand iti alcatuiesti mesele de felul in care functioneaza corpul tau si ce il determina sa arda grasime eficient. 

De indata ce capeti informatia corecta, vei putea sa iti schimbi cu usurinta obiceiurile alimentare, intrucat nu vei urma diete stricte si fade ci iti vei contrui singura mese sanatoase, bogate in nutrienti folosind doar alimentele care iti plac. 

Serban Blebea

Serban este antrenor personal si specialist in transformari corporale cu o experienta de peste 7 ani de zile. In prezent colaboreaza cu reviste precum "Ce Se Intampla Doctore?" si site-uri ca "Ziare.com" si "Adevarul.ro"

Click Here to Leave a Comment Below

Leave a Comment: