5 Trucuri Eficiente Care Te Vor Ajuta Sa Scapi De Grasimea Inestetica

Nimeni nu m-a crezut...​

Atunci cand am spus ca poti sa obtii un corp fit si suplu cu doar 10-15 minute de antrenament pe zi.

Daca ai incercat unul dintre programele de antrenament de pe acest site, atunci stii deja ca functioneaza.​

Daca si tu iti doresti un corp suplu si sa scapi de centimetri din talie, de pe solduri si coapse, atunci ai ajuns in locul potrivit.

Uite 5 strategii care te vor ajuta sa “ataci” grasimea din toate partile si sa elimini grasimea inestetica.

1. Antreneaza-te folosind sistemul High Intensity Interval Training

High Intensity Interval Training este un protocol de antrenament super-eficient pentru arderea grasimii.

De fapt, as putea spune ca este cel mai bun tip de antrenament daca iti doresti sa obtii rezultate rapid. Intrucat este dovedit stiintific ca functioneaza, l-am inclus in cadrul programului de transformare Fit si Supla.

De exemplu, un studiu publicat in jurnalul Metabolism a dovedit ca H.I.I.T. te auta sa arzi de 9 ori mai multa grasime decat antrenamentele cardio efectuate la o intensitate moderata.

Vestea si mai buna este ca nu ai nevoie de ore intregi de antrenament ca sa incepi sa arzi grasime, asa cum se intampla atunci cand faci cardio.

Prin urmare, este ideal pentru tine daca esti o persoana ocupata si gasesti cu greu timp ca sa te antrenezi.

Cu ajutorul H.I.I.T. , in doar 20 de minute iti vei activa metabolismul si vei incepe sa arzi grasime.

2. Foloseste-te de antrenamentele de intensitate ca sa arzi mai multe calorii intr-un timp mai scurt

Stiai ca antrenamentele intense te ajuta sa arzi mai multa grasime?

Uite de ce …

In timpul antrenamentelor intense, corpul tau consuma o cantitate mare de energie. Cu cat te antrenezi mai intens, cu atat efectul EPOC (Excess post-exercise oxygen consumption) este mai mare.

In plus, se consuma o cantitate foarte mare de oxigen (probabil ai observat cum respiratia devine tot mai grea in timpul antrenamentului).

Asta inseamna ca organismul tau trebuie sa ia oxigenul din celulele musculare.

In urmatoarele 24 de ore dupa antrenament, organismul tau trebuie sa "plateasca" inapoi restul de oxigen pe care l-a luat din celulele musculare, dar in plus trebuie sa dea si dobanda.

Dar acest proces consuma foarte multe calorii, ceea ce inseamna ca pana la 24 de ore vei consuma de 9 ori mai multe calorii si vei avea un metabolism mult mai rapid.

3. Evita sa mananci “perfect” si stabileste-ti o zi pe saptamana in care sa te bucuri de alimentele preferate

Cum, sa mananc mai mult intr-o zi?

Da, te va ajuta sa iti transormi corpul pe termen lung. Corpul tau este o masinarie extrem de inteligenta si adaptabila.

Daca mananci un numar mic de calorii zilnic, pentru o perioada lunga de timp, corpul tau va invata sa se multumeasca si sa functioneze optim cu un aport mic de energie.

Este firesc sa fie asa, caci altfel nu am fi supravietuit ca specie pana acum.

Pentru a evita sa ajungi la o situatie de platou (cand acul cantarului nu vrea sa se mai miste), pastreaza o zi pe saptamana in care sa mananci mai mult.

Ai grija insa sa nu faci excese, ci doar sa mananci la fel cum ai manca in mod normal pentru mentinerea greutatii.

In acest fel, nu iti vei scadea rata metabolica si vei continua sa arzi grasime.

In plus, nici nu vei ajunge sa te frustrezi din pricina faptului ca esti nevoita sa renunti la obiceiurile tale alimentare de ani de zile si la toate alimentele preferate.

4. Concentreaza-te sa scapi de grasime si sa iti cresti masa musculara pentru a obtine un corp sexy cu aspect tonifiat

Cuum? Sa fac muschi?

Multe femei se sperie cand aud de cresterea masei musculare si inteleg de ce … Isi imagineaza ca vor arata ca un barbat sau precum femeile care practica body building.

Te asigur insa ca nu ai de ce sa iti faci griji si iti recomand cu mana pe inima sa iti cresti masa musculara …

In primul rand, muschii sunt cei care dau corpului tau un aspect armonios.

De asemenea, tot masa musculara te ajuta sa arzi grasime, intrucat cu cat ai o masa musculara mai mare, cu atat arzi mai multe calorii atunci cand stai la cafea cu prietenele.

De aceea, modulul II din programul de transformare FIT si SUPLA contine si antrenamente care te ajuta sa iti cresti masa musculara.

Iti garantez ca nu vei aunge sa arati ca un barbat, intrucat corpul tau nu secreta o cantitate mare de testosteron (hormon esential pentru cresterea masei musculare).

5. Mentine insulina la un nivel optim pentru arderea grasimii

Insulina este hormonul responsabil pentru aparitia kilogramelor in plus, iar in prezenta unui nivel de insulina ridicat, corpul tau nu poate arde grasime.

Stilul de alimentatie modern, bogat in carbohidrati simpli si lipsa sportului , cresc nivelul de insulina din corpul tau si kilogramele in plus incep sa se depuna unul cate unul.

Pentru a te asigura ca in corpul tau exista un mediu favorabil pentru arderea grasimii, ai nevoie sa controlezi nivelul de insulina.

Pare complicat? In realitate, este extrem de usor sa iti imbunatatesti sensibilitatea la insulina.

Exercitiul fizic, cu precadere antrenamentele scurte si intense cum sunt cele din programul de transformare FIT SI SUPLA IN 90 DE ZILE te ajuta sa menti insulina la un nivel adecvat pentru arderea grasimii.

Combina antrenamentele de tip High Intensity Interval Training, cu o alimentatie alcatuita din mancaruri neprocesate, bogate in fibre si deja iti maresti sansele sa scapi de centimetrii in plus, intr-un timp scurt, fara sa iti dai intre stilul de viata peste cap.

Toate femeile cu care am lucrat si care au aplicat cele 5 principii de mai sus, dovedite stiintific ca functioneaza, au reusit sa obtina rezultate rapide intr-un timp scurt, fara sa urmeze diete stricte si sa petreaca ore intregi in sala de fitness.

Daca vrei o transformare corporala de durata, arunca o privire asupra programului de transformare FIT SI SUPLA IN 90 DE ZILE.

Programul include videoclipuri cu exercitii de slabit acasa, pe care poti sa le oricand, un plan de alimentatie sanatos si usor de urmat si informatii despre ce inseamna o nutritie sanatoasa.

Serban Blebea

Serban este antrenor personal si specialist in transformari corporale cu o experienta de peste 7 ani de zile. In prezent colaboreaza cu reviste precum "Ce Se Intampla Doctore?" si site-uri ca "Ziare.com" si "Adevarul.ro"

Click Here to Leave a Comment Below

Leave a Comment: