7 Retete De Mic Dejun Sanatos Pe Care Le Poti Pregati Cu O Seara Inainte

Mic Dejun Sanatos - Ovaz si banana

Ai doar cateva minute la dispozitie dimineata ca sa iesi pe usa si sa te duci la birou?

Obisnuiesti sa iti cumperi de macare in drum spre birou?

Daca diminetile tale sunt aglomerate si nu gasesti timp sa mananci un mic dejun sanatos, am gasit o solutie pentru tine.

Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei intrucat ai nevoie sa iti incepi ziua plina de energie.

In plus, stiai ca persoanele care mananca un mic dejun sanatos consuma mai putine calorii pe parcursul zilei si slabesc mai usor?

Sa iei micul dejun dimineata nu este atat de greu precum pare …

In loc sa cumperi ceva de pe drum, foloseste una din retetele de mai jos pentru a iti pregati micul dejun cu o seara inainte:

Budinca de chia cu fructe

retete de slabit

Amesteca seminte de chia cu iaurt grecesc sau lapte si pune compozitie la frigider cu o seara inainte.

Adauga cateva fructe taiate dimineata si ai parte de un mic dejun delicios si care contine proteine si antioxidanti.

Capsunele si fructele de padure sunt optiuni bune daca vrei sa slabesti caci au un indice glicemic scazut si multe fibre.

Iaurt cu muesli

yoghurt-parfait

Alege un iaurt natural sau iaurt grecesc si combina-l cu muesli si fructe de padure.

Obtii un mic dejun delicios cu proteine, fibre, calciu, potasiu si magneziu.

Shake proteic

Transforma popularele smoothie-uri cu legume si fructe in mese sanatoase si complete, care iti asigura satietate pentru o perioada mai lunga de timp.

Tot ce trebuie sa faci este sa adaugi pudra proteica si o portie de grasimi sanatoase.

Obtii o masa sanatoasa care iti va tine de foame pentru mai mult timp decat daca alegi sa iei un mic dejun doar din legume si fructe.

Uite cum poti sa-ti prepari mese sanatoase in mai putin de 5 minute.

Batoane cu banane si ovaz

 

Mic Dejun Sanatos - Ovaz si banana

Se prepara foaarte usor …

Amesteca intr-un bol: o banana copta, o ceasca de flugi de ovaz, jumatate de lingurita de scortisoara, o lingura de unt de arahide, vanilie, 2 linguri de lapte, cateva migdale.

Asaza compozitia cu lingura intr-o tava cu hartie de copt si coacele la cuptor aproximativ 15 minute.

Ai pregatita rapid un mic dejun sanatos si dulce. Mananca si un ou fiert alaturi, pentru a  iti asigura necesarul de proteine.

Prajitura cu quinoa si scortisoara

Mic dejun sanatos

N-ai incercat quinoa pana acum?

Poti incepe cu reteta aceasta pentru un mic dejun sanatos sau gustari dulci.

Ai nevoie de: o ceasca de quinoa fiarta si lasata sa se raceasca, 2 oua batute, 1/3 de ceasca de lapte, xylitol (indulcitor natural), extract de vanilie si scortisoara.

Asaza amestecul intr-o tava cu dimensiune potrivita si coace-l in cuptorul preincalzit pentru 25-30 de minute.

Ou copt in avocado

Cauti un mic dejun sanatos bogat in proteine si grasimi sanatoase?

Nu putea sa fie mai simplu.

Taie un avocado in jumatate si scoate-i samburele. Sparge un ou in fiecare jumatate si coace-l in cuptorul pre-incalzit pentru 15-20 de minute.

Provocarea la aceasta reteta este sa nu “curga” oul din avocado cat timp sta la cuptor, asa incat daca gasesti un vas pentru copt mic, ar fi perfect.

Poti folosi aceeasi reteta pentru a prepara dovlecei la cuptor cu ou :).

Bundinca cu avocado

Mic dejun sanatos budinca de avocado

Pune in blender un avocado bine copt, ½ de ceasca de lapte si o lingura de miere.

Adauga cateva migdale si ti-ai pregatit un mic dejun bogat in grasimi sanatoase.

Vrei sa stii care sunt cele mai sanatoase si pline de nutrienti variante pentru micul dejun.

Descarca acum planul de alimentatie Accelereaza-ti Metabolismul si ai la indemana mese gata facute pentru tine care te vor ajuta sa pierzi in greutate si sa iti tonifici corpul.

Serban Blebea

Serban este antrenor personal si specialist in transformari corporale cu o experienta de peste 7 ani de zile. In prezent colaboreaza cu reviste precum "Ce Se Intampla Doctore?" si site-uri ca "Ziare.com" si "Adevarul.ro"

Click Here to Leave a Comment Below

Leave a Comment: