Vrei sa reintri in forma? Descoepra antrenamentul de dimineata care face minuni

exercitii de slabit

Vrei sa ajungi in forma, dar nu reusesti sa gasesti timp dupa amiaza sa te antrenezi?

Stiu cat de greu este sa incluzi un antrenament intr-o zi deja plina cu sarcini de la job, ore suplimentare, responsabilitati fata de familie, prieteni si hobby-uri.

Uneori "Nu am timp" nu este o simpla scuza banala ... ci o adevarata provocare in viata ta. 

Daca esti o persoana ocupata, iti recomand sa te antrenezi la prima ora a zilei.

In acest fel, te asiguri ca nu sari peste antrenament din pricina oboselii acumulate peste zi sau pentru ca apare o sarcina in plus de rezolvat la birou.

Iti voi arata cum sa faci un antrenament rapid care iti da energie pentru intreaga zi, te ajuta sa fii mai productiv si sa iti transformi corpul in cateva saptamani. Toate acestea fara sa te trezesti odata cu rasaritul soarelui.

Circuit de exercitii pe care sa il faci dimineata pentru a ajunge in forma

Executa consecutiv un set din fiecare exercitiu, respecand numarul de repetari recomandat. Apoi repeta circuitul de 3-4 ori, in functie de rezistenta ta si de cat timp ai la dispozitie.

Bea putina apa si ia o pauza de un minut intre serii.

Ce echipamente iti trebuie:

Multe femei cred ca au nevoie neaparat de greutati, benzi si alte echipamente minune ca sa faca exercitii de slabit acasa.

Pentru antrenamentul pe care ti-l voi arata nu ai nevoie de absolut nimic - tot ce iti trebuie este o salteluta sau un prosop pe care sa te asezi. 

Care sunt exercitiile pe care sa le executi:

Intotdeauna incepe antrenamentul cu o incalzire usoara.

Nu voi detalia cum sa faci o incalzire completa, dar asigura-te ca incluzi minimi 1-2 minute de alergare pe loc, miscari ale capului si ale bratelor, rotiri de coate si incheieturi ale mainii, aplecari, rotiri de glezne si balansari de picoare fata-sapte si stanga-dreapta.

Apoi executa numarul de repetari indicat pentru fiecare din exercitiile de mai jos:

Jumping jacks - 30 de repetari

Stai cu picioarele departate la latimea umerilor, abdomenul usor incordat si umerii trasi inapoi.

Prin saritura departeaza picioarele si ridica bratele in aer in acelasi timp.

Revino in pozitia initiala si repeta miscarea fara sa faci pauza intre repetari.

Flotari - 10 repetari

Asaza-te pe sol cu picioarele si bratele departate. Mentine corpul in linie dreapta si abdomenul incordat.

Coboara corpul catre sol indoind bratele pana cand intre antebrat si brat se formeaza un unghi drept. Daca esti la inceput, poti executa miscarea stand pe genunchi.

exercitii de slabit
exercitii de slabit

Scandura - mentine pozitia pentru 30 de secunde

Stai in sprijin pe varfurile picioarelor si pe antebrate. Mentine corpul drept si abdomenul incordat si ramai in aceasta pozitie pentru 30 de secunde. Ai grija sa nu cobori sau sa ridici bazinul pe parcursul miscarii.

Pentru inceput, daca miscarea este grea pentru tine, stai pe brate si varfurile picioarelor. Asigura-te ca bratele sunt perpendiculare pe sol.

exercitii de slabit

Genuflexiuni - 10 repetari

Stai cu picioarele departate la latimea umerilor, varfurile usor orientate spre exterior si coboara catre sol ca atunci cand te-ai aseza pe un scaun invizibil.

Ai grija ca genunchiul sa nu depaseasca varful piciorului.

Pentru a invata sa executi miscarea corect, te poti folosi de un pat sau o canapea.

exercitii de slabit
exercitii de slabit

Abdomene cu atingere de calcai - 20 repetari (10 repetari pentru fiecare parte)

Stai intins pe spate cu genunchii indoiti si talpile lipite pe sol. Incearca apoi sa atingi cu mana calcaiul piciorului de pe aceeasi parte. Repeta miscarea pentru cealalta parte a corpului.

exercitii de slabit
exercitii de slabit

Singurul obstacol care te poate impiedica sa te antrenezi dimineata si sa ajungi in forma este mintea ta. Foloseste antrenamentul din acest articol ca sa incepi sa faci exercitii de slabit acasa.

Mai ales daca nu esti o persoana matinala, vei fi tentat sa apesi butonul de snooze de la telefon si sa mai "furi" cateva minute de somn.

Fii puternica si evita sa acorzi atentie acelei "voci" care iti spune sa renunti si in scurt timp iti va fi mult mai usor.

Fii puternica si evita sa acorzi atentie acelei "voci" care iti spune sa renunti si in scurt timp iti va fi mult mai usor.

Articol publicat initial pe ziare.com

Serban Blebea

Serban este antrenor personal si specialist in transformari corporale cu o experienta de peste 7 ani de zile. In prezent colaboreaza cu reviste precum "Ce Se Intampla Doctore?" si site-uri ca "Ziare.com" si "Adevarul.ro"

Click Here to Leave a Comment Below

Leave a Comment: