Retete de slabit: 3 idei pentru un mic dejun rapid si delicios

Imagineaza-ti cum ar fi sa poti manca ceva dulce sa slabesti in acelasi timp …

Din fericire, exista si retete de slabit dulci, care nu iti pun in pericol sanatatea si silueta.

Poti manca retetele de mai jos fara grija, ori de cate ori simti nevoia de ceva “dulce”.

Cel mai mult imi place ca sunt foarte usor de preparat, ceea ce pentru mine, care nu am foarte mult timp la dispozitie si ma simt putin “ratacita” in bucatarie este un avantaj.

In plus, nu contin zahar si sunt 100% naturale.

Iti prezint 3 dintre retetele mele preferate:

Budinca de chia

retete de slabit

Am descoperit aceasta reteta in perioada in care imi spuneam des “Nu am timp de micul dejun

Budinca de chia este excelenta pentru micul dejun, pe post de desert sau gustare.

Ca sa iti faci budinca de chia trebuie doar sa combini 6 parti lapte, iaurt, lapte de migdale, lapte de cocos (in functie de preferintele tale) cu o parte de seminte de chia. Ti-am spus ca este usor?

Chia are capacitatea de a absorbi foarte mult lichid si se formeaza o pasta gelatinoasa. Practic tot ce trebuie sa faci este sa amesteci ingredientele si sa le lasi la inmuiat.

Daca vrei sa le mananci la micul dejun, le poti pregati de seara si eviti in acest fel sa te “agati” de un “covrig” in drum spre birou.

Poti adauga dupa preferinte:

  • Capsune;
  • Fructe de padure;
  • Cateva nuci, migdale crude si seminte de in;
  • Extract de vanilie;
  • Indulcitor natural (stevia sau xylitol);
  • Izolat proteic de zer cu aroma (le gasiti pe site-urile de suplimente);
  • Scortisoara;

Nu stiu daca am mentionat, dar semintele de chia au o gramada de beneficii pentru sanatate, intrucat contin:

  • Acizi grasi Omega-3
  • Fibre
  • Calciu

Clatite de ovaz

Clatite-de-ovaz-

Alta reteta simpla si destul de sanatoasa care elimina pofta de dulce de dimineata (recunosc ca am “furat-o” de la Cori Gramescu atunci cand cautam retete de slabit).

Se amesteca 4-5 linguri de tarate de ovaz, cu iaurt cremos 2% grasime si 2 oua. Se fac in tigaia ceraica la foc mic.

Ta da! Dureaza iarasi mai putin de 5 minute.

Poti sa le servesti cu:

  • iaurt indulcit cu indulcitor natural;
  • lingura de unt de arahide fara zahar;
  • lingura de unt de arahide fara zahar;
  • lingura de dulceata fara zahar;
  • cateva felii de fructe si scortisoara;

Clatite cu ou si banana

Oatmeal-Pancakes

Una dintre cele mai “populare” retete de slabit.

Ai nevoie de 2 oua si o banana mica pentru a iti asigura un aport suficient de proteine si carbohidrati la micul dejun.

Tot ce trebuie sa faci este sa zdrobesti banana (de preferat sa fie mai coapta) cu furculita si sa o amesteci cu ouale batute ca pentru omleta.

Compozitia se coace in tigaie folosind spray de gatit.

Daca nu esti o persoana matinala sau pana astazi nu obisnuiai sa iei micul dejun, retetele sunt excelente intrucat le poti lua cu usurinta la birou.

Serban Blebea

Serban este antrenor personal si specialist in transformari corporale cu o experienta de peste 7 ani de zile. In prezent colaboreaza cu reviste precum "Ce Se Intampla Doctore?" si site-uri ca "Ziare.com" si "Adevarul.ro"

Click Here to Leave a Comment Below

Leave a Comment: