Cum Sa Iti Pregatesti Mese Sanatoase In Mai Putin De 5 Minute?

Mese sanatoase

Toata lumea este pe fuga…

Intre intalniri importante, dus copii la scoala, cursuri, sedinte si responsabilitatile zilnice trebuie sa iti aloci timp si pentru a manca sanatos.

Probabil stii aproape ca un nutritionist ce trebuie sa mananci, dar lipsa de timp pentru pregatirea meselor si pofta de dulce stau in calea corpului mult visat.

Dupa ce am ajutat sute de persoane sa ajunga in cea mai buna forma – stim cum stau lucrurile.

Oricat te-ai stradui, uneori nu mai gasesti energie sa iti pregatesti mesele.

Vestea buna este ca exista o solutie care te ajuta sa supravietuiesti celei mai aglomerate zile fara sa te abati de la obiectivele tale de fitness.

In continuare, te voi invata pas cu pas cum sa-ti pregatesti mese sanatoase si delicioase, care sa te ajute sa slabesti, chiar daca nu vrei sa petreci ore in sir in bucatarie.

Super Shake-ul combina proteine de calitate, fibre, carbohidrati buni si grasimi sanatoase intr-o formula delicioasa.

Ca sa il pregatesti, urmeaza pasii de mai jos:

PASUL 1 - Include o sursa de proteina 

Proteina din albusul de ou reprezinta standardul la care se raporteaza toate celelalte surse de proteina datorita valorii biologice ridicate.

Se asimileaza si ajunge mai repede acolo unde corpul tau are nevoie.

Cum poti sa recunosti albumina? Dupa spuma consistenta pe care o face atunci cand este amestecata viguros.

Gasesti pudra proteica din zer sau alte variante vegetariene la orice magazin de suplimente. Nu iti recomand vreuna intrucat nu vreau sa fac reclama.

Uite ce surse de proteina iti recomand sa incluzi intr-un shake delicios:

  • pudra proteica din zer (recomandat) ;
  • iaurt grecesc;
  • lapte de soia; 

PASUL 2 - Include o sursa de carbohidrati cu indice glicemic scazut. 

Fructele de padure sunt ideale si reprezinta alegerea perfecta.

Cuprind 3 tipuri de zaharuri printre care si fructoza, se asimileaza rapid si ofera energie pe o perioada mai lunga de timp.

Pentru o consistenta mai groasa a shake-ului adauga fructe inghetate.

PASUL 3 - Adauga o portie de fibre 

Pentru ca este vorba de un shake proteic, iti recomand sa alegi fibrele solubile pe care poti sa le gasesti in orice magazin naturist. Sunt solubile si nu sporesc densitatea shakeului.

Mie imi place sa folosesc:

  • tarate de ovaz;
  • tarate de psyllium; 

O alta varianta pe care o ai la indemana este sa incluzi o portie de legume. Mie imi place sa adaug spanac, kale sau frunze de telina, insa poti adauga legumele tale preferate.

PASUL 4 - Adauga lichide

Laptele este de preferat in detrimentul apei, deoarece contine caseina, o sursa de proteine cu absortie lenta. 

Daca nu tolerezi laptele, uite ce variante ai la dispozitie: 

  • lapte de soia; 
  • lapte de migdale; 
  • apa de cocos; 

PASUL 5 - Include o sursa de grasimi sanatoase

Poti adauga dupa preferinta: 

  • nuci;
  • caju;
  • migdale;
  • seminte de in, dovleac sau floarea soarelui;

PASUL 6 - Adauga cateva cuburi de gheata 

Adauga 1-4 cuburi pentru un shake cu consistenta subtire

Adauga 4-10 cuburi de gheata daca vrei sa obtii o consistenta mai groasa, ca de budinca.

Un shake bine facut se cunoaste de dimineata!

Alege sa fii pregatit(a) in cazul in care anticipezi ca vei avea un program incarcat sau trebuie sa sari peste una din mese in timpul zilei.

Cum se prepara?

Ai nevoie doar de un blender (sau un mixer) sau un shaker pentru a iti pregati mese sanatoase in mai putin de 5 minute.

Nu ezita sa le iei cu tine la birou. Sunt delicioase, iti satisfac pofta de dulce si te ajuta sa scapi de inamicul numarul 1 impotriva siluetei: lipsa de timp

Serban Blebea

Serban este antrenor personal si specialist in transformari corporale cu o experienta de peste 7 ani de zile. In prezent colaboreaza cu reviste precum "Ce Se Intampla Doctore?" si site-uri ca "Ziare.com" si "Adevarul.ro"

Click Here to Leave a Comment Below

Leave a Comment: